اخبار / دانشگاهی / تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت نام در کنکور ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

<>ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ابتدا در بازه زمانی ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد و سپس با یک بار تمدید داوطلبان فرصت یافتند در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در این آزمون ثبت نام کنند.

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد با توجه به درخواست داوطلبان مهلت ثبت نام و ویرایش در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ برای بار سوم تمدید می‌شود و داوطلبان می‌توانند در روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند.

<>افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده ولی موفق به ثبت نام نشده‌اند، درمدت تمدید، برای ثبت نام مطابق بند ٢-٣ صفحه ٢٨ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

<>پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. درطول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکانپذیر است.

<>داوطلبان پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات را بررسی کنند تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

<>داوطلب دانشجوی سال آخر باید جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه ٣١ دفترچه راهنمای ثبت نام عمل کند.

<>نظر به اینکه برخی از داوطلبان بعضی از اطلاعات خود را از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، معدل و… را اشتباه درج کرده‌اند می‌توانند در این مرحله تصحیح کنند. تاکید می‌شود در صورت فراموشی کد رهگیری، این کد فقط به آدرس ایمیل یا تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام ارسال می‌شود، لذا در صحیح وارد کردن این اطلاعات دقت شود.

<>افرادی که کد ملی خود را اشتباه وارد کرده‌اند یا کد ملی اعلام شده برای پرداخت هزینه، متفاوت از کد ملی داوطلب است، به دلیل عدم امکان تصحیح کد ملی، باید مجدداً ً پرداخت هزینه را انجام داده و ثبت نام کنند (طبق بند ١-۴ صفحه ۲۶ دفترچه راهنمای ثبت نام).

<>هزینه‌های پرداخت شده ثبت نام به هیچ عنوان قابل مسترد شدن نیست.

<>افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و از درگاه مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده‌اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی مواجه شده‌اند، درخواست خود را پیش از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با درج کد پیگیری مطابق صفحه ٢ دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال کنند تا بررسی لازم صورت پذیرد.

<>در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، بلافاصله مراتب از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

<>ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌شود.

<>هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای هر نوبت امتحانی مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) و مبلغ ۱۲ هزار ریال (هزار و ۲۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

<>در صورتی که بر اساس صلاحدید مراجع تصمیم گیرنده، مقرر شود تا ثبت نام مجدد جهت افرادی که موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده در جدول زمانبندی نشده‌اند، مطابق با مصوبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ هیئت وزیران هزینه ثبت نام متاخرین، مبلغ یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۱۶۸ هزار تومان) و مبلغ ۱۲ هزار ریال (هزار و ۲۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱