اخبار / استخدامی / تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت

مهلت ثبت نام در آزمون استخدام وزارت بهداشت تا ساعت 18 روز یکشنبه 2 مهر 1402 تمدید گردید.


به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر سیف الله مرادی با بیان اینکه در این آزمون ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می شوند، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت های پزشکی، بکار گرفته می شوند. متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند. <>وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به دلیل تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز ۲۸ مهرماه است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا ۲۱ آبان ماه سال جاری اعلام شود.

<>
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر تا پایان وقت روز ۳۱ شهریورماه است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

<>دکتر مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می شوند. همچنین در تلاشیم تا پس از برگزاری این آزمون، باتوجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه های جدید حوزه سلامت، برای جذب نیروهای جدید، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم.

<>وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیروهای مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲