اخبار / دانشگاهی / تمدید آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه معارف اسلامی تا اول شهریور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمدید آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه معارف اسلامی تا اول شهریور

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی از تمدید آزمون دکتری مدرسی سال ۱۳۹۵ این دانشگاه  تا اول شهریورامسال خبر داد.

غلامحسین گرامی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تمدید ثبت‌نام آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی تا اول شهریور امسال اظهار کرد: این آزمون ویژه طلاب خواهر و برادر داوطلب رشته مدرسی معارف اسلامی با پنج گرایش مبانی نظری اسلامی، اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی و قرآن و متون اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: این گرایش‌ها متناسب با گرایش دروسی است که در دانشگاه‌ها با عنوان دروس معارف اسلامی تدریس می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به نحوه ثبت‌نام داوطلبان گفت: ثبت‌نام داوطلبان به شکل اینترنتی انجام می‌شود، افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه معارف اسلامی به نشانی www.maaref.ac.ir مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی جمعه ۳۰ مهر ماه امسال برگزار می‌شود، سپس پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی در مصاحبه شرکت می‌کنند و در نهایت در هر گرایش هفت نفر پذیرفته می‌شود.

گرامی با بیان اینکه دانشگاه در دو مقطع ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، عنوان کرد: در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر مدرسی معارف اسلامی، رشته توسعه و تبلیغ فرنگ دینی با سه گرایش مشاوره دینی، تبلیغ دین و مدیریت فرهنگی وجود دارد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری 
و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵