اخبار / دانشگاهی / تمامی کتاب های دوره ابتدایی در سال 94 جدیدالتالیف می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمامی کتاب های دوره ابتدایی در سال 94 جدیدالتالیف می‌شود

مدیرکل آموزش ابتدایی آموزش و پرورش از تدوین کتاب‌های جدید‌التالیف پایه چهارم ابتدایی در سال 93 خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در راستای کتب جدیدالتالیف اول تا سوم تدوین می‌شود.
علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای اجرای تحول بنیادین تغییرات عمده در کتاب‌های درسی است، گفت: تدوین کتب بر اساس درس ملی در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و هر ساله کتاب‌های دو پایه با تالیف جدید ارائه می‌شود.
وی افزود: سال آینده کتاب‌های چهارم ابتدایی، کتاب‌های جدیدالتالیفی خواهد بود که در راستای سه پایه ابتدایی تالیف خواهد شد و به عنوان زیرساخت محتوایی برای پایه پنجم ابتدایی تدوین می‌شود و با توجه به اینکه پایه ششم نیز یک دوره جدیدالتالیس با کتاب‌های جدید است، سال 94 تمام کتاب‌های اول تا ششم ابتدایی جدیدالتالیف خواهد بود.
مدیرکل آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تصریح کرد: درباره تغییر عناوین و یا افزایش کتب برای این پایه، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۲