اخبار / وزارت آموزش و پرورش / تمام مطالبات فرهنگيان به صورت متمركز پرداخت مي‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمام مطالبات فرهنگيان به صورت متمركز پرداخت مي‌شود

معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران با بيان اينكه سه برنامه مدرسه‌محوري، رفاه معلمان و پرداخت‌هاي متمركز در دستور كار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: در پرداخت متمركز، تمام مطالبات فرهنگيان متمركز پرداخت مي‌شود. رحيم زماني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به پرداخت‌هاي متمركز در اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران، گفت: در شيوه پرداخت‌ متمركز، نيازي به حضور فرهنگيان در اداره كل براي صدور چك نيست و تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق حق‌التدريسي‌ها، مأموريت و اضافه‌كار به صورت سيستمي انجام شده و به فرهنگيان پرداخت مي‌شود.

وي افزود: يكي از فعاليت‌هاي مهم ما در اداره كل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران، فراهم كردن امكانات رفاهي جديد براي معلمان است و در اين راستا از تمام امكانات موجود در آموزش و پرورش به ‌منظور استفاده معلمان بهره مي‌بريم.

زماني با اشاره به ساخت مراكز تفريحي، سالن‌هاي ورزشي و به ‌ويژه استخر در سطح استان‌هاي كشور عنوان كرد: در مركز هر استان يك استخر ساخته مي‌شود تا به ‌طور رايگان مورد استفاده فرهنگيان قرار گيرد.

معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران بيان كرد: سال گذشته به لحاظ پرداخت مطالبات فرهنگيان سال مالي خوبي بود و در سه ماهه نخست امسال نيز تمام مطالبات فرهنگيان پرداخت شد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹