اخبار / دانشگاهی / تمام رشته‌محل‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجوز هستند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تمام رشته‌محل‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجوز هستند

<>دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به دکتر علی محمد نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد همه رشته‌محل‌های دکتری تخصصی که در این مرحله برای سال 96 در سامانه ثبت شده و براساس آن پذیرش دانشجو انجام می‌شود، دارای مجوز از وزارت علوم هستند.

<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس این نامه؛ مجوز همه رشته‌محل‌هایی که در سال 95 برای مقطع دکتری مجوز پذیرش داشتند، برای سال 96 نیز تمدید شده است. بر این مبنا ظرفیت پذیرش نیز براساس پتانسیل‌های موجود در واحدهای مجری دوره‌های دکتری تخصصی و مجوزهای شورای گسترش وزارت علوم تعیین شده است.

<>به موجب اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی از ساعت 20 امروز یکشنبه 10 اردیبهشت خواهد بود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا 40 رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام نیز تا ساعت24 روز 15 اردیبهشت است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶