اخبار / دانشگاهی / تقویم آموزشی نیسمال دوم تحصیلی 95-96 دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تقویم آموزشی نیسمال دوم تحصیلی 95-96 دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدعلی اخوان معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه مهلت انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 از 6 بهــمن ماه آغاز می شود، تصریح کرد: دانشجویان تا 14 بهمن‌ماه می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

وی افزود: کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی  جاری نیز از 16 بهمن ماه آغاز می‌شود.<>معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: زمان حذف و اضافه برای انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی جاری نیز 30 بهمن ماه تا 3 اسفندماه ادامه دارد.

<>اخوان بیان داشت: از 6 بهمن ماه تا 6 اسفندماه نیز امکان بررسی و ویرایش انتخاب واحد توسط مراکز آموزشی دانشگاه فراهم می‌شود. دانشجویان طی روزهای 2 و 3 خردادماه نیز می توانند نسبت به حذف اضطراری اقدام کنند.

<>اخوان گفت: کلاس های درسی مراکز آموزشی این دانشگاه نیز در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری 18 خردادماه پایان می‌یابد و امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 این دانشگاه نیز از 20 خردادماه آغاز و تا 4 تیرماه ادامه خواهد داشت.

<>

<>

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر مقاطع
دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵