اخبار / دانشگاهی / تغییر زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تغییر زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت

<>زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) که قرار بود در تاریخ ۱۳ شهریور برگزار شود،تغییر کرد و این آزمون روز پنج شنبه ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

<>به گزارش ایسنا؛ بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی،تعدد برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت  و ایجاد فاصله بین آزمون ها عامل تعویق پنجاه و هشتمین آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت (MHLE)  عنوان شد. به دلیل اینکه فاصله زمانی بین آزمون ها کم بود، از این رو تصمیم به لغو برگزاری آزمون در این تاریخ کردیم و ان شاءالله آزمون در تاریخ ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

<> ثبت نام و ویرایش برای حضور در آزمون پنجاه و هشتمین دوره  آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت نیز از ۲۴ شهریور ماه آغاز می شود و متقاضیان تا ساعت ۱۵ روز دوم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اقدام کنند.

<>بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ توزیع کارت آزمون فوق از ۸ مهرماه آغاز خواهد شد و متقاضیان باید در این تاریخ نسبت به دریافت کارت آزمون به صورت مجازی اقدام کنند.

<> پنجاهمین و شصتمین آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت MHLE به ترتیب در روزهای ۲۰ آذر و ۱۶ بهمن ماه  امسال برگزار خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۹