اخبار / دانشگاهی / تعیین فرصت مجدد ثبت‌نام در ۶ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعیین فرصت مجدد ثبت‌نام در ۶ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص فرصت مجددی برای ثبت‌نام در ۶ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در روزهای ۱۹ تا ۲۱ فروردین خبر داد.

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۱ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۹۶ کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند. همچنین متقاضیان ثبت‌نام در ۶ رشته برای شرکت در آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) می‌توانند از روز شنبه ۱۹ فروردین تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۱ همین ماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir مراجعه و در این آزمون ثبت‌نام کنند.

<>براساس مصوبه هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون دائمی معین شورای آموزش پزشکی و تخصصی در ۱۷ اسفند ۹۵ دوره‌های تکمیلی تخصصی با پیش‌نیاز رشته‌های روانپزشکی و بیماری‌های عفونی و گرمسیری به عنوان رشته‌های مورد نیاز و کم متقاضی صرفا برای این دوره اعلام شد.

<>متقاضیان رشته‌های روان درمانی، روان تنی، اختلالات روانی جنسی، پزشکی خواب با پیش‌نیاز روانپزشکی و رشته‌های «پیشگیری و کنترل عفونت‌های بیمارستانی» و «بیماری‌های عفونی در بیماران مبتلا به نقص ایمنی و پیوند» تنها می‌توانند در این سه روز در این آزمون ثبت‌نام کنند. در فرصت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات سایر داوطلبان از رشته‌های دیگر مجاز نیست.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶