اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / تعیین بیش از ۱۵۰۰ منبع برای آزمون دکترا-تغییر در ضرایب مواد آزمون به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعیین بیش از ۱۵۰۰ منبع برای آزمون دکترا-تغییر در ضرایب مواد آزمون

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم از قطعی شدن منابع آزمون دکترا خبر داد و گفت: ضرایب آزمون نیمه متمرکز دکترا نسبت به دوره قبل تغییر کرد. خبرگزاری فارس: تعیین بیش از ۱۵۰۰ منبع برای آزمون دکترا/تغییر در ضرایب مواد آزمون سعید قدیمی مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه منابع آزمون دکترا نهایی شده است، گفت: منابع آزمون نیمه متمرکز دکترا باید میان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نهایی می‌شد که این مراحل طی شده است.

به گفته وی، منابع آزمون نیمه متمرکز دکترا به طور صددرصد مشخص شده است و سازمان سنجش آموزش کشور تا اوایل آذرماه منابع قطعی را اعلام می‌کند.

قدیمی تعداد منابع دومین آزمون نیمه متمرکز دکترا را بیش از ۱۵۰۰ منبع اعلام کرد و گفت: در دومین آزمون نیمه متمرکز دکترا منابع تخصصی‌تر شده‌اند.

وی از اصلاح ضرایب آزمون نیمه متمرکز دکتری خبر داد و گفت: در آزمون قبلی ضرایب استعدادیابی و زبان هم اندازه دروس تخصصی بود درحالی که در آزمون بعدی این ضرایب تغییر کرده و ضرایب منابع تخصصی از رتبه بالاتری نسبت به ضرایب استعدادیابی و زبان برخوردار است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۰