اخبار / دانشگاهی / تصویب چهار رشته جدید در دانشگاه آزاد بین المللی جلفا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تصویب چهار رشته جدید در دانشگاه آزاد بین المللی جلفا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا از تصویب چهار رشته جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد.
عیسی برقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: رشته مدیریت ثبت اسناد و املاک و رشته انرژی معماری دورشته تصویب شده در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین رشته های فقه حقوق اسلامی و تاسیسات نیز ازجمله رشته های است که به ترتیب در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.
وی افزود: با تصویب کارشناسی ارشد انرژی معماری و مدیریت ثبت اسناد و املاک تعداد رشته های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی به شش رشته رسید که از این تعداد سه رشته در گروه معماری با گرایش های مختلف می باشد.
رئیس واحد بین المللی جلفا گفت: رشته های تازه تصویب شده این واحد دانشگاهی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سالتحصیلی 94-93 دانشگاه آزاد اسلامی درج خواهد شد و متقاضیان می توانند با انتخاب و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد این رشته ها به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی مشغول شوند.
برقی خاطرنشان کرد: با تصویب رشته های جدید تعداد رشته های این واحد دانشگاهی به 54 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و کاردانی افزایش یافت.
وی همچنین ازتغییر رویکرد این واحد به توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داد و افزود: در این راستا پرونده رشته های کارشناسی ارشد مکانیک کاربردی، معماری منظر،حقوق ثبت اسناد و املاک ، حسابرسی ، بیوشیمی جهت تصویب نهایی به وزارت علوم ارسال شده است.
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا ازسال 1384 فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد ارس آغاز نموده و در حال حاضر بیش از 3000 دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲