اخبار / دانشگاهی / تصویب 9 رشته جدید برای ورودی‌های بهمن‌ماه مرکز علمی کاربردی کمال‌الدین بهزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تصویب 9 رشته جدید برای ورودی‌های بهمن‌ماه مرکز علمی کاربردی کمال‌الدین بهزاد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: 9 رشته جدید و تمدیدی برای نوبت ورودی بهمن ماه مرکز علمی کاربردی میراث کمال الدین بهزاد به تصویب رسید.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، تراب محمدی افزود: رشته کارشناسی حرفه‌ای صنایع دستی - مصنوعات چوبی، ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی و نیز مدیریت گردشگری سه عنوان رشته مقطع کارشناسی نوبت بهمن ماه این مرکز هستند.
محمدی با اشاره به رشته‌های مقطع کاردانی این مرکز نیز افزود: صنایع دستی - فرش دستبافت، صنایع دستی - مصنوعات چوبی، گردشگری، نقاشی ایرانی، گرافیک و نقاشی رشته‌هایی هستند که مرکز میراث کمال الدین بهزاد در مقطع کاردانی حرفه‌ای در نوبت بهمن ماه در آنها دانشجو می‌پذیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری نمایشگاه چهار روزه اشتغال و توسعه کارآفرینی در مرکز علمی کاربردی میراث کمال الدین بهزاد خبر داد.
محمدی یادآور شد: این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش از 23 تا 26 آذرماه جاری با مشارکت تمامی مراکز جامع علمی کاربردی استان برگزار می‌شود.
وی از معرفی رشته‌های موجود و اشتغال‌زا در مراکز علمی کاربردی استان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: پروژه‌های پایانی و دست ساخته‌های دانشجویان رشته‌های صنایع و معادن در این نمایشگاه ارائه‌ می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: صاحب شغل شدگان و کارآفرینان فارغ التحصیل این مراکز محصولات شغلی خود را در این محل نمایش می‌دهند.
محمدی برپایی کلینیک اشتغال و کارآفرینی، ارائه مشاغل خانگی و برگزاری نمایشگاه عکس از مشاغل و رشته‌های مراکز جامع علمی کاربردی استان را از دیگر بخش‌های اصلی و جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی مرکز میراث کمال الدین بهزاد برشمرد.
یادآور می‌شود، مرکز آموزش علمی کاربردی میراث کمال الدین بهزاد که از سال 82 تاسیس شده، تا کنون بیش از 875 فارغ التحصیل داشته و در مجموعه تاریخی و فرهنگی باغ دو کمال واقع شده است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲