اخبار / دانشگاهی / تشویق 50 میلیون تومانی اساتید پزشکی که دانشمند برتر هسستند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تشویق 50 میلیون تومانی اساتید پزشکی که دانشمند برتر هسستند

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد برای این تشویق اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی در جهت توسعه تحقیقات با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان تشویق می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به به روسای دانشگاه های علوم پزشکی، رئیس انستیتو پاستور ایران و مدیرعامل سازمان انتقال خون جزئیات این تشویق را اعلام کرد.
در این نامه آمده است: این تشویق در راستای ترغیب و تشویق اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی در جهت توسعه تحقیقات و ارتقاء در رتبه بندی های بین المللی اجرایی می شود.
بر اساس این دستورالعمل؛ تمامی اعضای هیات علمی که بر اساس گزارش ESI به عنوان دانشمند 1 درصد برتر معرفی می شوند، شامل دریافت 250 میلیون ريال تشویقی و 250 میلیون ريال اعتبار تحقیقاتی می شوند.
اجرای این ابلاغیه شامل افرادی می شود که از تاریخ این نامه (آذرماه 92) به فهرست موجود اضافه می شوند، محل تامین بودجه مربوطه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲