اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / تدوین رشته کارشناسی گویندگی و مجری‌گری ورزشی در دانشگاه جامع به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تدوین رشته کارشناسی گویندگی و مجری‌گری ورزشی در دانشگاه جامع

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تدوین دوره‌های کارشناسی گویندگی و مجری گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیازهای بخش ورزش کشور به تربیت نیروهای ماهر و توانمند در حوزه‌های تخصصی و همچنین نگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی به تلفیق علم روز در کنار تجربه، برای اولین بار دوره‌های گویندگی و مجری‌گری ورزشی و مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش آنالیز ورزشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تدوین شد. برزویی در ادامه اظهار داشت: برخی از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها شامل مواردی چون اجرای حرفه‌ای برنامه‌ها و گزارش‌های ورزشی و آنالیز بازی‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال است.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تعدادی از دروس تخصصی این دوره‌ها شامل آنالیز فردی و تیمی، نرم افزار‌های آنالیز ورزشی، طراحی تاکتیک و بازیخوانی، شبیه‌سازی رایانه‌ای،‌گویندگی رسانه ورزشی، مجری‌گری رسانه ورزشی هستند.
وی در ادامه گفت: همچنین دروس صدابرداری و صداگذاری رسانه، مدیریت تولید رسانه، برنامه‌سازی رسانه‌ورزشی، ارتباط تصویری و تولید، گویندگی در رادیو و تلویزیون و گویندگی مستند و تبلیغات جزو دروس این رشته هستند.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی بدون آزمون دانشگاه تا 3 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۲