اخبار / دانشگاهی / تجهیز تمام حوزه‌های آزمون به دستگاه آشکارساز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تجهیز تمام حوزه‌های آزمون به دستگاه آشکارساز

<>به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی اجرایی نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد.

<>دکتر محمدحسین حاجیلو رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در ابتدای این جلسه با اشاره به حضور بیش از ۲۳۰۰ مهمان آنلاین در این نشست گفت: حضور پررنگ مسئولان و نمایندگان تام الاختیار از ۲۰۴۰ حوزه اصلی و فرعی برگزاری آزمون سراسری که نشان از همکاران با روحیه انقلابی و دلسوز برای آینده جوانان کشور دارد.

<>حاجیلو در خصوص اهمیت صیانت از مخازن آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نوبت دی ماه گفت: حفاظت از مخازن آزمون و روند اجرایی آن مطابق با دستورالعمل های ابلاغ شده توسط سازمان سنجش به تمام عوامل حفاظتی و اجرایی در سراسر کشور باید با دقت انجام شود که حاصل آن اجرای عدالت آموزشی و شایسته گزینی است.

<>وی با اشاره به بسته شدن درب های ورودی حوزه های برگزاری آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح و شروع فرایند آزمون نوبت صبح از ساعت ۸ و نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰، درباره روند اجرایی آزمون در هر حوزه امتحانی گفت: بازرسی بدنی با راکت فلزیاب باید به دقت اجرا شود و ورود هر نوع وسیله الکترونیک و غیرمجاز از درب ورودی ممنوع است و تمام حوزه های سراسر کشور به دستگاه آشکارساز مجهز شده است.

<>قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمامی عوامل اجرایی آزمون سراسری در شهرستان‌های کشور، سازمان‌ها، نهادهای نظارتی، و اجرایی مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی، قوه قضائیه، نهادهای امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان اورژانس کشور و .... که در این امر خطیر همگام و همراه هستند تشکر و قدردانی کرد.

<>رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری خاطرنشان کرد: اقدامات شبکه های مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می شود و سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان و خانواده های فهیم آنان انتظار دارد فریب افراد کلاهبردار و شبکه های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند.

<>وی تاکید کرد: این سازمان همانند قبل راه هرگونه خدشه و شبهه را بسته است تا آزمون در امنیت و سلامت کامل برگزار شود و طبعا در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون های سراسری بطور قاطع با هرگونه تخلف مطابق قوانین برخورد می کند.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱