اخبار / فراگیر پیام نور / تاریخ ثبت نام آزمون های فراگیر پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاریخ ثبت نام آزمون های فراگیر پیام نور

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح زمان ثبت نام آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی فراگیر از 13 دی ماه و ثبت نام در دوره کارشناسی فراگیر از 20 دی ماه آغاز می شود.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح زمان ثبت نام آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی فراگیر از 13 دی ماه و ثبت نام در دوره کارشناسی فراگیر از 20 دی ماه آغاز می شود. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه 13 دی ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود و تا 17 دی ماه ادامه دارد. وی اظهار داشت: داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه به نزدیکترین باجه توزیع کننده مدارک ثبت نام مراجعه کنند و بر حسب مورد با پرداخت 64 هزار و 500 تومان به عنوان حق ثبت نام و هزینه های واحد مربوطه پس از دریافت کارت اعتباری ثبت نام یک جلد دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را نیز دریافت کنند. معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب رشته امتحانی اقدام و در این فرصت به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اقدام کنند. وی درباره تاریخ ثبت نام در دوره کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور نیز به مهر گفت: ثبت نام در این دوره از روز یکشنبه 20 دی ماه آغاز و تا پنجشنبه 24 دی ماه ادامه خواهد داشت. این داوطلبان باید در زمان مشخص شده به نزدیکترین باجه مراجعه و پس از پرداخت وجه ثبت نام و پرداخت 64 هزار و 500 نسبت به دریافت کارت اعتباری ثبت نام ودفترچه راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون فراگیر دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور نیمه دوم اردیبهشت 89 برگزار می شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۸۸