اخبار / دانشگاهی / تاریخ، زمان و محل مصاحبه ۹رشته بدون‌آزمون و ۶ رشته پژوهش‌محور دکتری تخصصی ۹۵ اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاریخ، زمان و محل مصاحبه ۹رشته بدون‌آزمون و ۶ رشته پژوهش‌محور دکتری تخصصی ۹۵ اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی دکتر بهروز دانشیان رئیس این مرکز گفت: دعوت به مصاحبه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اطلاع یابند.

او افزود: واجدان شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون‌آزمون باید همه سوابق علمی و تحقیقاتی خود مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف در زمینه‌های مربوط به رشته تخصصی و نیز ریزنمرات و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد را به همراه داشته باشند و در زمان و تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.

دانشیان درباره مصاحبه دوره دکتری پژوهش‌محور نیز گفت: حضور استاد راهنمای طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامی است و داوطلبان این دوره باید علاوه بر مدارک ذکر شده، فرم طرح تحقیقاتی را که در زمان ثبت‌نام ارسال کرده‌اند به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش افزود: حاضرنشدن در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش است.

با اعلام زمان و محل مصاحبه ۱۵ رشته مذکور، چگونگی مصاحبه همه رشته‌های دوره دکتری با آزمون، بدون‌آزمون و پژوهش‌محور دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۵ اعلام شده است. نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵