اخبار / دانشگاهی / تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۹ مثبت است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۹ مثبت است

<>دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای سنجش و پذیرش دانشجو با حضور اعضا در اول آبان ماه برگزار شد و مقرر شد تاثیر سوابق تحصیلی برای کنکور ۹۹ به صورت مثبت اعلام شود.

<>وی افزود: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعمال مثبت تاثیر سوابق تحصیلی به همراه منابع امتحان برای کنکور سال ۹۹ در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

<>رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه جلسه ۲۹ تیرماه ۹۸ شورای سنجش و پذیرش آزمون سراسری داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می توانند بدون توجه به نظام آموزشی که در آن تحصیل کردند به یکی از دو مجموعه سوال (سوالات نظام آموزشی ۳-۳-۶ یا سوالات مربوط به نظام آموزشی قدیم، سالی واحدی و ترمی واحدی) که تمایل دارند پاسخ دهند. لذا داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام این آزمون علاقمندی خود به پاسخگویی هر مجموعه سوال در تقاضانامه ثبت نامی مشخص و اعلام کنند.

<>به گزارش مهر، کنکور سراسری سال ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۹۹ برگزار می شود و ثبت نام از داوطلبان در روزهای ۱۶ تا ۲۴ بهمن ماه ۹۸ انجام می گیرد.

<>
دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸