اخبار / دانشگاهی / بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کردند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کردند

<>دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۸ آبان آغاز شده است و فرصت ثبت نام تا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ادامه دارد.

<>مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب تاکنون در سه گروه آزمایشی اصلی: علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور: هنر و زبان های خارجی، آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دوره اول خبر داد.

<>وی افزود: بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون در فرصت باقی مانده اقدام به ثبت نام کنند و این مهم را به روز پایانی موکول نکنند.

<>کریمیان یادآورشد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که ثبت‌نام دوره اول هم اکنون در حال انجام است و آزمون نوبت اول صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

<>وی افزود: ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت کنند.

<>مشاور رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاعیه ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ (نوبت اول) که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

<>


دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3


تاریخ خبر پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱