اخبار / دانشگاهی / بنیاد خصوصی دانشگاه صنعتی اصفهان تاسیس می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بنیاد خصوصی دانشگاه صنعتی اصفهان تاسیس می‌شود

<>رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به امکان حضور فارغ التحصیلان در انجمن دانش آموختگان دانشگاه و همیاری در اعتلای بیش از پیش این دانشگاه، خاطر نشان کرد: بنیاد دانشگاه صنعتی اصفهان به زودی و با هدف ارتقاء و رشد این دانشگاه در قالب یک بنیاد خصوصی تأسیس خواهد شد.

<>

<>به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، سید محمود مدرس هاشمی در جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان اینکه دانش آموختگان یک بار دیگر به دانشگاه به عنوان خانه دوم خودشان آمده اند، اظهار کرد: تمامی افتخارات، دستاوردها و خدمات علمی و پژوهشی و نیز کسب جایگاه‌های چشمگیر دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی‌های اخیر منطقه‌ای و جهانی حاصل تلاش همه دانشگاهیان این دانشگاه از ابتدا تاکنون بوده است.

<>

<>وی با اشاره به حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در میان دانشگاه‌های ممتاز آسیا و نیز 400 دانشگاه برتر جهان افزود: افتخار اصلی ما فارغ التحصیلان و سرمایه انسانی ارزشمندی هستند که در این دانشگاه مشغول فعالیت‌اند و در هر جای دیگری نیز که مشغول باشند، سبب افتخار دانشگاه صنعتی اصفهان هستند.

<>

<>مدرس هاشمی خطاب به فارغ التحصیلان سال تحصیلی 93-92 افزود: همه شما در طول تحصیل در این دانشگاه با سختی‌ها، آسانی‌ها، غم‌ها و شادی‌هایی مواجه بوده‌اید که حس خاصی را نسبت به دانشگاه صنعتی اصفهان در شما ایجاد کرده است.

<>

<>رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر توانمندی‌های شایسته دانش آموختگان این دانشگاه، از آنان خواست که در هر بخشی که مشغول تحصیل و یا کار می شوند، با امید، تلاش و اشتیاق و با تمام توان و پشتکار فعالیت کنند.

<>

<>وی رعایت اخلاق را مقدم بر تخصص علمی دانست و ادامه داد: متأسفانه امروزه در دانشگاه‌های مختلف شاهد بداخلاقی‌های علمی زیادی هستیم و لازم است شما که جزو برترین دانشجوهای کشور هستید، رعایت اخلاق علمی در هر محیطی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید و در گسترش این فرهنگ نیز کوشا باشید.

<>

<>مدرس هاشمی در دیگر توصیه خود به فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: در هر یک از صنایع کشور که مشغول به کار می‌شوید مشکلات آن صنعت را به دانشگاه منعکس کنید و با ارایه راه حل مناسب برای آن مسئله، ضمن گام نهادن در راه اعتلای علمی و صنعتی کشور، موجب ارتقای ارتباط صنعت با دانشگاه شوید.

<>

<>وی در پایان از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ این دانشگاه خواست تا با ارایه انتقادات، نقایص و راه حل‌های پیشنهادی به مسئولان دانشگاه، موجب تقویت و حفظ و ارتقای اعتبار دانشگاه صنعتی اصفهان در کشور شوند.

تاریخ خبر شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳