اخبار / دانشگاهی / برگزاری کنکور 99 با دو نوع سوال به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری کنکور 99 با دو نوع سوال

شورای سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه اخیر خود به بررسی شیوه برگزاری کنکور ۹۹ پرداخت که براساس مصوبه این شورا مقرر شد در کنکور ۹۹ هم دو نوع سؤال برای داوطلبان نظام آموزشی جدید و قدیم طراحی شود.<>به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کنکور سال 98 با دو نوع سؤال ویژه داوطلبان نظام آموزشی جدید 6.3.3 “دانش‌آموزان فعلی نظام جدید پایه دوازدهم” و داوطلبان نظام قدیم، نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی که دارنده پیش‌ دانشگاهی هستند، برگزار خواهد شد.

<>یکی از مطالبات مهم داوطلبان کنکور 99 نیز این بود که آیا آزمون سراسری سال 99 برای دو گروه از داوطلبان نظام جدید و نظام قدیمی آموزشی همانند سال 98 با دو نوع سوال برگزار خواهد شد؟

<>پیش از این ابراهیم خدایی؛ رئیس سازمان سنجش در پاسخ به پرسش به خبرنگار تسنیم درباره وضعیت برگزاری کنکور 99 گفته بود: طراحی دو نوع سوال مجزا فقط برای کنکور 98 مصوب شده و هنوز برای کنکور 99 تصمیمی از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو اتخاذ نشده است.

<>شورای سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه اخیر خود به بررسی شیوه برگزاری کنکور 99 پرداخت که براساس مصوبه این شورا مقرر شد در کنکور 99 هم دو نوع سؤال برای داوطلبان نظام آموزشی جدید و قدیم طراحی شود.

<>عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در این رابطه گفت: “شورای سنجش و پذیرش دانشجو مصوب کرد در سال 99 نیز دو نوع سؤال برای کنکور ویژه داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید آموزشی طراحی شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۸