اخبار / دانشگاه علوم پزشکی / برگزاری دومين دوره مدرسه تابستاني دانشگاه علوم پزشكي شيراز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری دومين دوره مدرسه تابستاني دانشگاه علوم پزشكي شيراز

دومين دوره92 مدرسه تابستاني تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در روزهای 2 تا 12 شهريور ویژه دانشجویان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، دومين دوره مدرسه تابستانه در دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در قالب 10 كارگاه با مباحث تئوري و عملي برگزار می شود.
دو كارگاه متا آناليز و داوري مقالات جهت دانشجويان تحصيلات تكميلي بوده و تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در جهت توانمندسازي كليه متقاضيان و به ويژه دانشجويان و با بهره مندي از اساتيد باتجربه و كارآمد این دوره را برگزار می کند.
کارگاهها در زمینه متا آنالیز، اصول كار با SPSS مقدماتي، اصول كار با SPSS پيشرفته، نقد و داوری مقالات، اصول تئوری و عملی کنترل کيفیت در آزمايشگاه تشخيص طبی، اصول تئوري و عملي Real time PCR ، اصول تئوري و عملي وارد کردن ژن به سلولهاي يوكاريوتي، اصول تئوري و عملي SDS-PAGE، اصول تئوري و عملي فلوسيتومتري و اصول تئوري و عملي PCR برگزار می شود.
داوطلبان می توانند در روزهای 12 تا 28 مردادماه در این کارگاه ها ثبت نام کنند و ظرفیت کارگاهها از 20 تا 50 نفر متغیر است. در پایان کارگاهها به متقاضیان گواهی معتبر اعطاء خواهد شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲