اخبار / دانشگاهی / برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در 21 آذر ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان در 21 آذر ماه

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کرمان گفت: جشنواره قرآن و عترت با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان و انس هر چه بیشتر با مضامین قرآن و عترت برگزار می‌شود.
محمدرضا افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و گفت: بسط و گسترش فرهنگ اصیل قرآنی، شناسایی و جذب نخبگان و فعالان قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای تعمیق هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی ترویج و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان و انس هرچه بیشتر با مضامین قرآن و عترت و ایجاد رقابت معنوی سالم را از جمله اهداف دیگر این مسابقات برشمرد.
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش قرآن شامل رشته قرائت، حفظ و بخش دوم عترت شامل مداحی، تواشیح، دعاخوانی، سخنوری و دکلمه خوانی و رشته‌های کتبی‌ و مقاله نویسی ویژه دانشجویان بسیجی مراکز آموزش عالی استان کرمان است.
افضلی بیان داشت: مرحله استانی در 21 آذر ماه به‌صورت متمرکز و با حضور داوران برجسته استان‌ در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور بیش از 350 نفر از دانشجویان علاقه‌مند به معارف قرآن و اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲