اخبار / دانشگاهی / برگزاری آزمون‌های فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی خارج از کشور 95 در هفته جاری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون‌های فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی خارج از کشور 95 در هفته جاری

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ثبت‌نام همزمان سه آزمون فارغ‌التحصیلان خارج از کشور در رشته‌های علوم پزشکی طی هفته جاری خبر داد.

<>دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون‌های فارغ‌التحصیلان خارج از کشور در رشته‌های «دندانپزشکی» و «داروسازی» پنجشنبه 16 دی‌ماه جاری به طور همزمان در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

<>وی در ادامه تصریح کرد: بیست‌وششمین آزمون جایابی رشته دندانپزشکی با شرکت 80 داوطلب، ششمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی با شرکت 231 نفر و دوازدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی نیز با شرکت 138 داوطلب سه آزمونی است که این هفته به طور همزمان برگزار خواهند شد.

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: نتایج آزمون‌های فوق هفته اول بهمن‌ماه جاری از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵