اخبار / دانشگاهی / برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه گروه پزشکی در ۲۳ خرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه گروه پزشکی در ۲۳ خرداد

<>آزمون پیش کارورزی و آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی ۲۳ خرداد برگزار می شود و امروز آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون ها است.

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون‌های پیش کارورزی دانشجویان پزشکی و آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

<>آخرین فرصت ثبت نام آزمون علوم پایه و پیش کارورزی ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۲ خرداد است و مجدداً تمدید نخواهد شد.

<>داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند.

<>این افراد پس از پرداخت هزینه ثبت نام باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزار کننده آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه کرده و در آزمون ثبت نام کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور باید توجه داشته باشند که پرداخت وجه ثبت نام، به منزله ثبت نام در آزمون نیست و باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام به مراکز قطب برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده خارج از کشور توجه داشته باشند ظرفیت مرکز سنجش آموزش پزشکی (قطب تهران) تکمیل شده است و داوطلبان برای شرکت در آزمون می‌توانند به سایر قطب‌های آمایشی مراجعه کنند. این داوطلبان قبل از واریز وجه ثبت نام از مراکز قطب برگزار کننده آزمون در خصوص برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور و ظرفیت موجود، استعلام کنند.

<>داوطلبان قبل از واریز وجه ثبت نام از مراکز قطب برگزار کننده آزمون در خصوص برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام کنند.

<>داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام تا ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۱۲ خرداد فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

<>آزمون‌های پیش کارورزی دانشجویان پزشکی و آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی به صورت الکترونیک روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸