اخبار / استخدامی / برگزاری آزمون استخدامی در تیرماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون استخدامی در تیرماه

<>مهلت ثبت‌نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به پایان می رسد. این آزمون تیرماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.

<>وی افزود: ثبت نام در این آزمون از ۲۳ اردیبهشت ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می پذیرد. این مهلت تمدید نخواهد شد.

<>مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تعداد ۱۵۲ هزار و ۵۷۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

<>وی  افزود: در وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر، سازمان دامپزشکی کشور تعداد ۷۲ نفر، سازمان شیلات کشور تعداد ۱۳۸ نفر، وزارت راه و شهرسازی تعداد ۲۷۰ نفر، سازمان حفاظت محیط زیست تعداد ۲۰۰ نفر ، وزارت امور اقتصادی و دارایی تعداد ۴۵ نفر، سازمان بیمه سلامت تعداد ۱۲ نفر، سازمان ملی زمین ومسکن تعداد ۲ نفر و سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد ۱۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

<>توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷  برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند پرینت آن را تهیه کنند.

<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷