اخبار / استخدامی / برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 8 اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 8 اردیبهشت

<>مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده 28 شاهد تغییراتی خواهد بود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین «حمید نیکزاد» شامگاه سه شنبه در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول بیان کرد: اسفند جاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار می‌شود و در قالب آن ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

<>وی با بیان اینکه شاخص های کیفی و عملکردی با برگزاری این آزمون در حوزه نیروی انسانی رشد خواهند داشت، افزود که وزارت آموزش و پرورش در حوزه  جذب و بکارگیری نیروی انسانی تغییرهای بنیادی ایجاد کرده است.

<>مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییرهایی خواهد بود و همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد.

<>نیکزاد تاکید کرد که گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است و در آزمون جدید این وزارتخانه فرایند استخدام معلم با دقت هر چه بیشتر انجام خواهد شد.

<>مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت که شبکه سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید به صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم باید با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.

<>آموزش و پرورش خوزستان در رده های مختلف ۷۰ هزار نیرو  دارد.


<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱