اخبار / دکتری / برگزاري آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه علوم اسلامي به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاري آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه علوم اسلامي

خبرگزاري فارس: آزمون دكتراي تخصصي (PH.D) در چهار رشته علوم قرآن و حديث، فلسفه و كلام اسلامي، حقوق جزا و جرم‌شناسي و حقوق خصوصي با حضور قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، ابراهيم خدايي، قائم‌مقام و معاون فني و آماري سازمان سنجش آموزش كشور پس از بازديد از روند برگزاري آزمون دكترا در دانشگاه علوم اسلامي رضوي اظهار داشت: برنامه‌ريزي، نظم، دقت و رعايت عدالت آموزشي در پذيرش دانشجو، همواره اولويت اصلي اين دانشگاه بوده است.
خدايي با اشاره به جايگاه بالاي علمي دانشگاه علوم اسلامي رضوي تصريح كرد: در دو رشته الهيات و معارف اسلامي و فقه و مباني حقوق اين دانشگاه داراي بالاترين سطح علمي است.
قائم‌مقام و معاون فني و آماري سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر تحول علوم انساني در دانشگاه‌ها، افزود: نگرش ما در وزارت علوم، استفاده از تمام ظرفيت و توان حوزه‌هاي علميه براي انجام اين مهم است و مطمئنا دانشگاه‌هايي همچون دانشگاه علوم اسلامي رضوي كه تلفيقي موفق از دانشگاه و حوزه هستند، بسيار مي‌توانند در اين ارتباط نقش ايفا كنند.
از ميان 400 شركت‌كننده در آزمون دكتراي تخصصي، پس از انجام مراحل پذيرش در نهايت 20 نفر پذيرفته مي‌شوند.

تاریخ خبر سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰