اخبار / دانشگاهی / برنامه‌های دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال تحصیلی جدید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برنامه‌های دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال تحصیلی جدید

ییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌های این دانشکده را در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد.
حسین درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برنامه‌های دانشکده پیراپزشکی در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها، اظهارکرد: اولین برنامه این دانشکده برگزاری مراسم توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود است که در این مراسم دانشجویان را با قوانین،‌ مقررات برنامه‌ها و فضای دانشکده آشنا می‌کنیم.
وی همچنین از تدوین کتابچه راهنمایی برای آشنایی بیشتر دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: این کتابچه در سایت دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفته است، بنابراین دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه و خود را برای حضور در دانشگاه آمده کنند.
رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین از برنامه‌های این دانشگاه برای هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی هفته دفاع مقدس با شروع بکار دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی را در این خصوص با حضور ایثارگران و جانبازان تدارک دیده‌ایم.
وی ادامه داد: در این برنامه سعی می‌شود از راهنمایی‌ها و پیام‌های تلاشگران و ایثارگرانی که خود زمانی دانشجو بودند و در چنین زمان‌هایی رفته‌اند و از وطن و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند، استفاده کنیم.
درگاهی همچنین از برگزاری همایش دانشجویان پیراپزشکی کشور در سال تحصیلی 92-93 خبر داد و گفت: این همایش از سال 85 در حال برگزاری است و امسال نیز در اواسط سال تحصیلی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش علاوه بر اینکه می‌تواند محل نشست و گفتمان دانشجویان و اساتید پیرا پزشکی سراسر کشور باشد، محلی برای ارائه آخرین یافته‌ها و پژوهش‌های علمی در این رشته است.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲