اخبار / دانشگاهی / برنامه زمانی آزمون های کشوری برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برنامه زمانی آزمون های کشوری برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زمانی آزمون‌های کشوری برای سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

<>بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.

<>ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان سال ۱۴۰۲ و ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در روزهای ۷ تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ انجام می‌گیرد.

<>همان طور که پیش از این هم اعلام شده بود آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در یک روز برگزار می‌شود. زمان برگزاری این آزمون ۴ اسفند ۱۴۰۲ است. ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۲۳ تا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

<>آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ نیز همزمان با آزمون کارشناسی ارشد در یک روز برگزار می‌شود. زمان برگزاری این آزمون ۴ اسفند ۱۴۰۲ است. ثبت نام برای این آزمون در روزهای ۳۰ مهرماه تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

ردیف آزمون روز برگزاری بازه ثبت نام ۱ نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱ تا ۲۷ آبان سال ۱۴۰۲ ۲ نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ ۷ تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ۳ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳ تا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ ۴ آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۳۰ مهرماه تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ ۵ آزمون کاردانی به کارشناسی ۲ شهریور ۱۴۰۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ تا ۳ تیر ۱۴۰۳ ۶ آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۲ شهریور ۱۴۰۳ ۱۷ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ <>آزمون کاردانی به کارشناسی در روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و ثبت نام برای شرکت در این آزمون در روزهای ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ تا ۳ تیر ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

<>آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و ثبت نام برای شرکت در این آزمون در روزهای ۱۷ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ انجام می‌شود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱