اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / برنامه جديد وزارت علوم براي دانشجويان بورسيه خارجي از مهر 91 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برنامه جديد وزارت علوم براي دانشجويان بورسيه خارجي از مهر 91

معاون دانشجويي وزارت علوم از ارائه تسهيلات ويژه براي دانشجويان بورسيه خارجي از مهر 91 خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، محمود ملاباشي معاون دانشجويي وزارت علوم در آيين نكوداشت دانش‌آموختگان كه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد، خطاب به دانشجويان شركت‌كننده در اين مراسم گفت:‌ شما ايرانيانياني هستيد كه چند صباحي از عمر خود را در اينجا سپري كرده‌ايد و ما شما را شهروندان ايراني مي‌دانيم و شما نيز ارتباطاتتان را با ما حفظ كنيد.

وي افزود: بخشي از شما در سال‌هاي اول روزهاي سختي را گذرانديد ولي حالا كه با زبان به خوبي آشنا شده‌ايد و با فرهنگ مردم ايران آشنايي پيدا كرده‌ايد، جايگاه خوبي در كشور داريد.

معاون دانشجويي وزارت علوم ادامه داد: ديده‌ايم فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي ايران در كشورهاي لبنان و سوريه حرف اول را مي‌زنند و براي نمونه بيماراني كه از جاهاي ديگر به نتيجه نمي‌رسيدند به فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي ايراني معرفي مي‌شدند.

ملاباشي افزود: فارغ التحصيلان اين كشورها قبل از شروع به كار بايد آزموني را بدهند و خوشبختانه فارغ‌التحصيلان ايراني در مرحله اول اين آزمون‌ها پذيرش مي‌شوند و اين در حالي است كه در اين آزمون‌ها فارغ التحصيلاني از فرانسه و انگليس حضور دارند.

وي با اشاره به ايجاد تسهيلات ويژه در دولت نهم و دهم براي دانشجويان بورسيه گفت: از مهر 91 برنامه جديدي از لحاظ توسعه و ارائه تسهيلات بيشتر جهت دانشجويان بورسيه در نظر خواهيم داشت.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰