اخبار / دانشگاهی / بدهی منابع الکترونیک پزشکی برای دانشگاه ها پرداخت شد- ابلاغ آیین نامه تغذیه دانشجویی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بدهی منابع الکترونیک پزشکی برای دانشگاه ها پرداخت شد- ابلاغ آیین نامه تغذیه دانشجویی

گزارش اقدامات وزارت بهداشت در 100 روز دولت یازدهم منتشر و در بخش های مرتبط با حوزه تحقیقات و فناوری، آموزش پزشکی و دانشجویی اقدامات انجام شده، اعلام شد. به گزارش خبرنگار مهر، در این گزارش آمده است صد روز برای ارزیابی عملکرد یک دولت زمان کافی بحساب نمی‌آید، ولی با لحاظ جهت گیری ها و رویکرد‌ها می‌توان افق‌ها را ، بهتر پیش بینی کرد و نظام سلامت در این صد روز تلاش کرده است با اعتدال، ایجاد همدلی و همگرایی نسبی نهادهای متعدد تأثیر گذار بر سلامت مردم، فضای مثبت و آرامش نسبی در حوزه های گوناگون به وجود آورد.
گام هایی برای دانشجویان علوم پزشکی
در این گزارش یادآور شده است: در بخش در حوزه آموزشی، در راستای نظام مند کردن فعالیتهای ارزشیابی آموزش پزشکی، راه اندازی سامانه جامع معاونت آموزشی همچنین تدوین سیاست های کلی آموزش پزشکی کشور اقدامات عملی مناسبی صورت گرفته است.
در بخش تحقیقات و فناوری نیز با پرداخت بدهی وزارت بهداشت، امکان برقرار مجدد دسترسی به منابع الکترونیک پزشکی برای دانشگاه ها مهیا شد و از نخبگان و مراکز تحقیقاتی برتر نیز حمایت مالی به عمل آمد.
در بخش دانشجویی نیز آیین نامه تغذیه و خوابگاه های دانشجویان نهایی و ابلاغ شد و 27.5 درصد از متقاضیان وام دانشجویی در این صد روز، تسهیلات پرداخت شد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲