اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / ایجاد سه دانشکده و پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی همدان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ایجاد سه دانشکده و پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی همدان

رئیس دانشگاه صنعتی همدان از موافقت اصولی هیات امنای دانشگاه، با ایجاد سه پژوهشکده و سه دانشکده جدید در این دانشگاه خبر داد. دکتر حسن کی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه توسعه جامع 5 ساله دانشگاه در راستای توسعه کمی و کیفی  تدوین و مقرر شده توسعه فضاهای کالبدی آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه براساس این برنامه صورت گیرد. وی ادامه داد: در این برنامه موافقت اصولی برای تأسیس سه پژوهشکده، نانوفناوری، مواد و انرژی و پژوهشکده رباتیک و هوش مصنوعی از هیأت امنای دانشگاه اخذ شده است.   رئیس دانشگاه صنعتی همدان افزود: همچنین مقدمات تأسیس 3 دانشکده جدید مهندسی پزشکی و رباتیک، دانشکده مهندسی مواد و معدن دانشکده علوم مهندسی و فناوری‌های نوین آماده شده است.  
وی از دیگر برنامه های دانشگاه در این طرح به تدوین، طراحی و جانمایی برنامه توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه صنعتی همدان اشاره کرد.   رئیس دانشگاه صنعتی همدان در پایان از تدوین چارت جدید دانشگاه خبر داد و افزود: چارت تشکیلاتی جدید دانشگاه براساس برنامه جامع توسعه دانشگاه و مبتنی بر نیازسنجی‌های منطقه‌ای و ملی به تصویب رسیده است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱