اخبار / دانشگاهی / ایجاد رشته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی شناختی در دانشگاه سمنان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ایجاد رشته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی شناختی در دانشگاه سمنان

معاون دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان از افزودن رشته روانشناسی شناختی به رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، دکتر پرویز صباحی معاون دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر، گفت: شورای گسترش آموزش عالی در مرداد ماه امسال مجوز ایجاد این رشته را دانشگاه سمنان صادر کرده است.
وی با بیان اینکه این رشته از برنامه‌های وزارت علوم است و تا کنون در معدود دانشگاه‌های کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: این رشته در دانشگاه‌هایی ایجاد می‌شود که دارای پتانسیل علمی بالایی باشد.
معاون دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان با بیان اینکه با گسترش این رشته، احتمال ایجاد دانشکده‌ای تحت عنوان علوم شناختی در پردیس علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه سمنان وجود دارد، تصریح کرد: پذیرش دانشجو در رشته روانشناسی شناختی این دانشگاه از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود.
دانشگاه سمنان هم اکنون دارای 102 رشته کارشناسی ارشد است و 4200 دانشجو از 16 هزار و 500 دانشجوی آن در این مقطع تحصیل می‌کنند.

تاریخ خبر شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲