اخبار / دانشگاهی / ايجاد ظرفيت فوق‌العاده در ارشد روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ايجاد ظرفيت فوق‌العاده در ارشد روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه

دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کارشناسی ارشد از سایت سنجش3رييس سازمان سنجش خبرداد:
ايجاد ظرفيت فوق‌العاده در ارشد روزنامه‌نگاري دانشگاه علامه
سازمان سنجش آموزش کشور از ايجاد ظرفيت فوق‌العاده پذيرش دانشجو در رشته روزنامه نگاري در دانشگاه علامه خبرداد.
دکتر ابراهيم خدايي رئيس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس دانشگاهي ايسنا، با اعلام اين خبر گفت: دانشگاه علامه طباطبايي تا سال گذشته دانشجويان رشته روز‌نامه‌نگاري را از گرايش ارتباطات پذيرش مي‌کرد اما امسال ظرفيت پذيرش در اين‌رشته را وارد رشته روزنامه‌نگاري کرد که اين انتقال به درستي انجام شد.
وي‌ادامه داد: اما باتوجه به اينکه دانشجويان براساس روال سال گذشته ثبت نام کردند و تصور مي کردند که رشته روزنامه نگاري دانشگاه علامه در زيرگروه 1 قراردارد، بعد از همکاري‌هايي که با وزارت علوم و معاونت آموزشي دانشگاه علامه به عمل آمد بناشد رشته روزنامه‌نگاري دانشگاه علامه در زيرگروه 1 ، تعداد 10 نفر و در زيرگروه 3 نيز، 5 نفر را پذيرش کند.
رئيس سازمان سنجش آموزش کشور در پايان خاطرنشان کرد: در واقع با اين کار 5 نفر به ظرفيت روزنامه نگاري دانشگاه علامه اضافه شد تا حق کسي ضايع نشود. اين تغييرات در اصلاحيه‌اي در سايت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر مي شود.
پيش از اين گروهي از داوطلبان کنکور کارشناسي‌ارشد در گفت‌وگو با ايسنا نسبت به انتقال رشته روزنامه‌نگاري دانشگاه علامه از زيرگروه 1 به زيرگروه 3 اعتراض داشتند. يکي از داوطلبان به خبرنگار ايسنا گفت: زماني که دفترچه انتخاب رشته منتشر شد ديديم که رشته روزنامه‌نگاري ذيل زيرگروه 3 قرارگرفته درحالي که اين اتفاق بدون اطلاع رساني به داوطلبان و بعد از برگزاري کنکور ارشد رخ داد خوشبختانه بعد از طرح اين درخواست با سازمان سنجش و مسئولان وزارت علوم، آنها با ما همکاري کردند
دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کارشناسی ارشد از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴