اخبار / دانشگاهی / اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۱ مرداد برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۱ مرداد برگزار می‌شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

<>ثبت نام در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت انجام شده و پس از آن از ۱۹ تا ۲۲ خرداد داوطلبان فرصت داشتند که نسبت به ویرایش مدارک خود را اقدام کنند.

<>کارت ورود به جلسه آزمون تا چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد و داوطلبان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

<>ساعت دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) در روز آزمون الزامی است.

<>بر اساس شرایط، ممکن است آزمون بصورت الکترونیکی یا کاغذی برگزار شود.

<>

<>شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

<>

<>۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

<>۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳