اخبار / دانشگاهی / اولویت دانشگاه علمی کاربردی ایجاد دکتری نیست - تقویت مهارت و فناوری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اولویت دانشگاه علمی کاربردی ایجاد دکتری نیست - تقویت مهارت و فناوری

<>سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دوره کارشناسی ارشد فعلا آخرین دوره تحصیلات تکمیلی این دانشگاه است و اولویت اصلی ما راه اندازی دوره دکتری نیست.

<>دکتر محمد اخباری گفت: دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نیز که در دانشگاه تشکیل شده بر مبنای پژوهش استوار است. در واقع یک دوره پژوهش محوراست که باید برای آن یک کلان پروژه تعریف شده و سپس به تبدیل به ریز پروژه شود.

<>سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: برمبنای ریز پروژه هایی که تعریف شده دانشجوی کارشناسی ارشد حرفه ای و یا فناوری پذیرش می شود.

<>وی یادآورشد: پروژه کلان پژوهش محور دانشگاه جامع علمی کاربردی باید از درون، صنعت، خدمات، جهاد کشاورزی و فرهنگ و هنر بیرون آمده باشد و به این منظور چهار کمیته تخصصی دانشگاه بحث مهارت و فناوری را پیگیری می کند. 

<>رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره پیش از طراحی آیین‌نامه نظام دوره دکتری در شورای برنامه‌ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داده بود.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳