اخبار / دانشگاهی / انتشار کارنامه جدید آزمون دستیاری، عصر امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار کارنامه جدید آزمون دستیاری، عصر امروز

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت اظهار کرد:‌کارنامه‌های جدید آزمون دستیاری بدون در نظر گرفتن سوابق تحصیلی امروز منتشر میشود.

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مصوبه اخیر وزارت بهداشت مبنی بر عدم تاثیر سوابق تحصیلی در نتایج آزمون دستیاری پزشکی بیان کرد: بر اساس این مصوبه 19 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کارنامه‌ها حذف شد و کارنامه‌های جدید منتشر می شود.
وی گفت: کارنامه‌های جدید شرکت کنندگان این آزمون بدون در نظر گرفتن سوابق تحصیلی و تنها بر اساس نتیجه آزمون آنها می باشد. 
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه این آزمون در اردیبهشت برگزار و نتایج اولیه آن نیز حدود یک ماه پیش اعلام شده، تصریح کرد:‌ از 6 هزار و 970 نفر مجاز به انتخاب رشته در نهایت 3 هزار و 390 نفر قبول شده و از مهر مشغول به تحصیل می شوند.
وی مشاهده ظرفیت‌ها و رشته‌ها برای انتخاب رشته صحیح  و دقیق را ضروری خواند و یادآور شد: نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون دستیاری اواخر شهریور اعلام می شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵