اخبار / دانشگاهی / انتشار کارنامه آزمون دکتری گروه پزشکی/ اعلام مهلت رسیدگی به نتیجه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام مهلت رسیدگی به نتیجه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: افراد فرصت دارند در این هفته فرم بررسی نتیجه را تکمیل کنند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج نهایی آزمون دکتری گروه علوم پزشکی هفته گذشته در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و کارنامه تمامی افراد نیز منتشر شده است که بر این اساس افراد می توانند فرم درخواست بررسی نتیجه آزمون را در این هفته تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی شرکت کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت حدود یک هزار و ۱۴۷ نفر پذیرفته شدند.

پورکاظمی اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر اعلام شده بود و ظرفیت برخی از رشته ها پر نشد، در صورتی که دانشگاه های علوم پزشکی علاقمند باشند و موضوع را به ما اعلام کنند مرحله تکمیل ظرفیت برای آن رشته ها انجام می گیرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشتـــه های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتـــی سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ نیز از روز شنبه ۱۷ مهــــرماه تا دوشنبه ۱۹ مهرماه می توانند برای ثبت نام به دانشگاه ها مراجعه کنند.

وی افزود: کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (Ph.D ) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.

پورکاظمی یادآور شد: کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی ، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل است و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب ذکر شده است. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
 

تاریخ خبر یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵