اخبار / دانشگاهی / انتشار فرم مصاحبه دکتری 97 دانشگاه آزاد تا چند روز آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار فرم مصاحبه دکتری 97 دانشگاه آزاد تا چند روز آینده

عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد: نمره‌های مصاحبه دکتری به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.
<>دکتر محمدمهدی فروغی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفت: به‌زودی فرم مصاحبه شفاهی دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود و داوطلبان باید با دقت این فرم را پر کنند.

<>وی افزود: هر مولفه‌ای که داوطلبان در این فرم مدنظر قرار می‌دهند و پر می‌کنند، مستندات آن در زمان مصاحبه باید به همراه داوطلبان باشد.

<>عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان ادامه داد: به داوطلبان توصیه می‌کنم که یک روز زودتر از مصاحبه در مناطق آمایشی حضور یابند؛ بسیاری از مراکز برای اسکان داوطلبان برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند.

<>فروغی زمان مصاحبه را 20 تا 30 دقیقه برای هر داوطلب اعلام کرد و افزود: بیشتر سوالات تخصصی در حوزه فعالیتی داوطلبان در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و تحقیقاتی که انجام‌ داده‌اند است.

<>وی بیان کرد:‌ در سنجش سطح زبان، گواهینامه‌ها و مدارک ملاک است و همان جا داوطلبان باید مدارک خود را در این زمینه باید تحویل دهند.

<>عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان تاکید کرد: نمره‌های به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۷