اخبار / دانشگاهی / انتشار ظرفیت دستیاری تا آخر هفته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار ظرفیت دستیاری تا آخر هفته

<>سرپرست مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت زمان انتشار دفترچه ظرفیت ها و انتخاب رشته محل آزمون دستیاری سال ۹۷ و انتخاب رشته محل را اعلام کرد.

<>آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و ششمین آزمون دستیاری پنجشنبه دوم اسفند در ۲۰ شهر و ۲۲ حوزه با حضور ۱۱ هزار و ۸۳۲ داوطلب برگزار شد.

<>سرپرست مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: کارنامه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۸ اسفند ۹۷ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

<>حیدرزاده یادآور شد: تلاش می‌شود دفترچه انتخاب رشته محل و ظرفیت‌های مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پیش از پایان سال و تا آخر هفته جاری منتشر شود تا داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند در مدت تعطیلات عید فرصت داشته باشند که دفترچه را مطالعه کنند.

<>وی افزود: مرحله انتخاب رشته محل چهل و ششمین آزمون دستیاری پزشکی از ۱۷ فروردین ۹۸ آغاز می‌شود و داوطلبان به مدت ۵ روز تا ۲۲ فروردین ۹۸ فرصت دارند که انتخاب رشته محل خود انجام دهند. هر داوطلب حداکثر می‌تواند برای ۱۰ رشته تخصصی اعلام علاقه‌مندی کند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷