اخبار / دانشگاهی / انتشار سئوالات و کلید آزمون EPT به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار سئوالات و کلید آزمون EPT

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از انتشار سئوالات و کلید آزمون EPT این دانشگاه خبر داد . به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این مطلب گفت: برای نخستین بار قبل از برگزاری آزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاداسلامی منابع و بودجه بندی سئوالات آزمون بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir قرار گرفت و همچنین از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه کلید و سئوالات این آزمون نیز از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

دانشیان افزود:  داوطلبان دوره بهمن ماه آزمون EPT می توانند با مراجعه به سامانه فوق نسبت به مشاهده سئوالات و کلید آزمون مذکور اقدام نمایند. همچنین داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید این آزمون می توانند حداکثر تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه صرفاً از طریق همین سامانه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر عدم امکان دریافت اعتراضات مکتوب خاطر نشان کرد: پس از پایان مهلت فوق هیچگونه اعتراض در خصوص این آزمون پذیرفته نخواهد شد.

به گـزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، وی ادامه داد :« آزمون EPT به صـورت ماهانه در حوزه های تهران ، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز به صورت همزمان برگزار و ثبت نام داوطلبان برای این آزمون از طریق سامانه مذکور انجام می پذیرد . رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان گفت: نتایج این آزمون نیز از طریق سامانه English.iau.ac.ir متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴