اخبار / دانشگاهی / انتشار دفترچه سئوالات آزمون کنکور 99 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار دفترچه سئوالات آزمون کنکور 99

<>با پایان یافتن دومین روز کنکور، دفترچه سئوالات آزمون سراسری برای دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

<>به گزارش ایسنا، تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

<>سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان به سؤالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی، این سئوالات پس از پایان آزمون در سایت این سازمان منتشر می شود.

<>امروز نیز دفترچه سئوالات دو گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی شامل دفترچه سئوالات عمومی، دفترچه سئوالات اختصاصی و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

<> فردا جمعه ۳۱ مرداد نیز ۵۹۴ هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خواهند کرد و در نهایت آزمون گروه آزمایشی زبان در روز شنبه با شرکت بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برگزار خواهد شد.

<>کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری (داخل کشور) از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریور و کلید سئوالات آزمون داوطلبان خارج از کشور نیز بعد از ظهر روز چهارشنبه ۵ شهریور بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

<>سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفع نواقص حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از نظر اجرای پروتکل های بهداشتی و برگزاری هر چه بهتر فرایند آزمون در روزهای آینده از داوطلبان این آزمون از جمله از داوطلبان معلول و استثنایی نظرسنجی می کند و فرم نظرسنجی بر روی سایت این سازمان منتشر شده است.

<>
دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹