اخبار / دانشگاهی / انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری تا آخر بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری تا آخر بهمن

<>دکتر محمد مهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان انتشار دفترچه راهنما و جزئیات شرایط ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: این دفترچه تا آخر بهمن ماه منتشر می شود و فرصت ثبت نام در اسفندماه ادامه می یابد.

<>وی افزود: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره نتایج تکمیل ظرفیت دوره چهل و هشتم آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در دو بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ بهمن و ۲۰ تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و تمامی داوطلبان مجاز می توانند تا امروز در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری شرکت کنند.

<>وی افزود: با توجه به اینکه فرصت ثبت نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تازه به پایان رسیده است پس از بررسی های نهایی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پیش بینی می شود تا قبل از تعطیلات عید نوروز نتایج تکمیل ظرفیت دوره چهل و هشتم آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام شود.

<>نوروز شمسی درباره آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی گفت: این آزمون در بخش کتبی در روز سه شنبه ۱۹ بهمن و در بخش شفاهی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد و فردا یکشنبه ۲۴ بهمن ماه نتایج پذیرش در آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی اعلام می شود.

<>وی درباره درخواست دانشجویان علوم پزشکی مبنی بر تعویق آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه در اسفندماه با توجه به شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون های پیش کارورزی پزشکی و جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون های داروسازی در اسفندماه ۱۴۰۰ تغییر نمی کند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: این آزمون ها در سطح دانشگاه های علوم پزشکی و در میان دانشجویان برگزار می شود و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی مشکلی در برگزاری آزمون ها نیست.

<>وی تاکید کرد: هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی که مرکز سنجش آنها قابلیت برگزاری آزمون به صورت الکترونیک را دارد آزمون ها را به صورت الکترونیک برگزار می کند و دانشگاه هایی هم که با تعداد کم دانشجوی واجد شرایط آزمون مواجه اند، آزمون را می توانند الکترونیک یا کاغذی برگزار کنند.

<>نوروز شمسی درباره زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز یادآور شد: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ نیز از ۳۰ بهمن آغاز می شود و تا ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. این آزمون هم خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰