اخبار / دانشگاهی / انتشار اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی شیراز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی شیراز

<>دانشگاه صنعتی شیراز از میان داوطلبان ممتاز دانشگاه‌های معتبر کشور برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشجوی دکتری بدون آزمون می‌پذیرد.

<>دانشگاه صنعتی شیراز در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸/۴/۹۳ و اصلاحیه های شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶/۴/۹۳ و شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۲۴/۰۵/۹۴وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی شیراز از بین داوطلبین ممتاز کارشناسی خود و سایر دانشگاه های معتبر بر طبق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از بررسی مدارک علمی – پژوهشی و انجام مصاحبه، تعدادی از واجدین شرایط را جهت دوره های دکتری (PH.D) برای رشته گرایش‌های زیر پذیرش می نماید.

<>لازم است متقاضیان تا روز دوشنبه ۹۶/۳/۲۹ تمام مدارک لازم به جز توصیه نامه محرمانه از استاد را باید اسکن کرده و در یک فایل rar یا zip همراه با نام ونام خانوادگی متقاضی بصورت لاتین در محل هائی که به تفکیک رشته و گرایش در نظر گرفته شده است، بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است که هر رشته و گرایش مدارک خود را می بایست در همان محلی که بصورت جداگانه آن ایجاد شده است بارگذاری نمود و در صورت رخداد هرگونه اشتباه، مسئولیت آن به عهده خود متقاضی است.

تذکر: پس از این تاریخ سیستم غیر فعال و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

همچنین، آن دسته از متقاضیان دکتری بدون آزمون که مدارک خود رابه صورت اینترنتی در تاریخ ۹۶/۰۳/۲۲ از ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ بارگذاری نموده اند لازم است به دلیل عدم دریافت فایلهای ارسالی در این بازه زمانی مجددا دراین خصوص اقدام نمایند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶