اخبار / دانشگاهی / انتخاب رشته کنکور ۹۹ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتخاب رشته کنکور ۹۹ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می‌توانند از امشب چهارشنبه ۲ مهر با شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره رهگیری فرآیند انتخاب رشته خود را آغاز کنند.

<>داوطلبان تا روز شنبه ۵ مهر ۹۹ فرصت دارند بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی، ۱۵۰ کدرشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

<>سامانه انتخاب رشته مجازی از ساعت ۱۶ امروز ۲ مهرماه در سایت سازمان سنجش فعال شده است و هم اکنون داوطلبان گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی می توانند با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) نسبت به انتخاب رشته مجازی اقدام کنند.

<>کارنامه تمامی شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و دفترچه انتخاب رشته گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی نیز بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

<>دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۹ حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی به همراه اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.


<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3



تاریخ خبر چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹