اخبار / دانشگاهی / انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری 95 آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری 95 آغاز شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری خبر داد و گفت: داوطلبان از روز یکشنبه 24 تا 27 مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبراظهار کرد: داوطلبان شرکت در چهل وسومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه 24 مرداد چهارشنبه 27 مرداد به مدت سه روز فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir  نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون دستیاری پزشکی امسال 6790 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 3390 نفر پذیرفته خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان مشکلات سخت افزاری را علت تاخیر در انتشار فرم انتخاب رشته داوطلبان عنوان کرد و گفت: پیش از این قرار بود داوطلبان شرکت در چهل سومین دوره آزمون دستیاری پزشکی عصر روز شنبه 23 مرداد انتخاب رشته کنند. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵