اخبار / دانشگاهی / امکان درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته برای کنکوری ها فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته برای کنکوری ها فراهم شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و تعداد ۱۸۹ هزار و ۹۴۸ نفر در این دوره پذیرفته شدند.

<>سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند باید مطابق با دستورالعمل زیر از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ آبان اقدام کنند.

<>پذیرفته شدگان باید پس از ورود به سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون سراسری و سال ۹۹ را انتخاب و تایید کند  سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی اشتباه در انتخاب رشته نسبت به ثبت درخواست خود با ذکر دلیل اشتباه تا تاریخ ۲۳ آبان ۹۹ اقدام کنند.

<>تذکر مهم ۱: به درخواستهایی که به هر طریق بعد از اتمام مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

<>تذکر مهم ۲: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام آزمون سراسری اقدام کنند.

<>تذکر مهم ۳: امکان ثبت درخواست و بررسی در این مورد منحصرا پس از انتشار کارنامه نهایی در تاریخ ۱۵ آبان ۹۹ و مشاهده و بررسی وضعیت انتخاب رشته مندرج در کارنامه نهایی توسط داوطلبان امکانپذیر خواهد بود.

<>با توجه به اینکه نتیجه بررسی منحصرا از طریق پیامک ارسال می شود، بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود.

<>زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در این خصوص، در صورت عدم موافقت با درخواست داوطلب را نخواهد داشت. 

<>پس از بررسی های لازم و اتخاذ تصمیم، نتیجه به نحو مقتضی ( از طریق پیامک ) به داوطلب اطلاع داده خواهد شد.

<>درخواست ها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین داوطلبان باید اکیدا از ارسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org خودداری کنند.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹