اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون دستیاری دندانپزشکی از 9 اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون دستیاری دندانپزشکی از 9 اردیبهشت

<>مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص مهلت مجدد ثبت‌نام در سی‌ویکمین آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داوطلبانی که تا تاریخ 22 اسفند سال گذشته موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 9 تا ساعت 24 روز یکشنبه 10 اردیبهشت مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

<>داوطلبانی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند که تا پایان اسفند سال 95 از دانشگاه محل تحصیل خود فارغ‌التحصیل شده باشند. اما این موضوع شامل دانشجویان سال آخر دانشگاه‌ها نمی‌شود.

<>آزمون کتبی سی‌و‌یکمین دوره پذیرش دستیاری دندانپزشکی روز پنجشنبه ۲۲ تیر در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود.

<>همچنین داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه این آزمون را از ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ تیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت دریافت کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶