اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد تا 9 مهرماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد تا 9 مهرماه

داوطلبان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد تا نهم مهرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سامانه ثبت نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد تا روز جمعه 9 مهرماه باز است و متقاضیان می توانند تا این زمان با مراجعه به این سامانه برای ثبت‌نام اقدام و در همان روز برای پذیرش به واحد دانشگاهی منتخب مراجعه کنند.

همچنین امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته متعدد در سامانه ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد فراهم است.

 دانش آموزانی که دوره دبیرستان خود را در شهریور ماه به اتمام رسانده‌اند و مدرک پیش دانشگاهی آنها در دست نیست می‌توانند با اخذ گواهی مورد تایید آموزش و پرورش برای ثبت نام به واحد پذیرفته شده مراجعه کنند.

براساس تقویم آموزشی دانشگاه‌ آزاد، از 27 شهریور ماه، سال تحصیلی رسمی واحدهای دانشگاه‌ آزاد برای دانشجویان فعلی آغاز شده است، همچنین زمان شروع کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود حداکثر از 10 مهرماه خواهد بود و لازم است واحدهای دانشگاهی نسبت به برگزاری کلاس جبرانی اقدام کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵